Hvězdy nám nepřály ( The Fault in Our Stars ) - JOHN GREEN

15.8.16

JOHN GREEN 
Informace o knize

Žánr: Literatura světová, Romány, Pro ženy
Počet stran: 240
Nakladatelství: Ikar (ČR), Yoli
Vazba knihy: brožovaná
Styl psaní: Ich forma

Anotace

Hazel Grace diagnostikovali ve třinácti letech rakovinu štítné žlázy, teď je jí šestnáct a rakovina je v posledním stádiu. Nikdo neví, jak dlouho bude žít, ale vědí, že smrt je nevyhnutelná.

Hazel Grace tráví dny sledováním nekonečného pořadu Amerika hledá topmodelku a čtením dokola její oblíbené knížky Císařský neduh od holandského spisovatele Petera Van Houtena. Začne z donucení rodičů chodit do podpůrné skupiny, kde se schází lidé s rakovinou. Tam se seznámí s okouzlujícím Augustem Watersem, neboli Gusem, s klukem, jenž vyšel z boje s rakovinou s amputovanou nohou.

Hazel začne trávit s Gusem hodně času. Baví se například sledováním filmů, hraním videoher a jinými naprosto běžnými činnostmi. Gus jednoduše probudí v Hazel znovu chuť žít. Hazel si ale plně uvědomuje, že brzy umře, a proto se zpočátku bojí do Guse zamilovat, neboť má obavy, že mu její smrt zlomí srdce. Gus ji ale neustále přesvědčuje, že by si tu krásu zamilovanosti měli užít právě proto, že oba dobře vědí, jak málo času jim zbývá.

Mé pocity

Hvězdy nám nepřály z anglického názvu The Fault in
Our Stars, byla kniha úplně jiná, než jaké jsem četla doposu. Je v ní humor, který možná ne každý pochopí…
   Na jednu stranu je to kniha velmi silná a zajímavá, ale na druhou průměrná a místy nudná. Asi víc převažuje ta část, která si ve mně říká, to bylo super, konečně něco jiného. Možná si říkáte: "Co ta holka mele za nesmysly?!"
No, prostě já to takhle cítím. Možná jsem vše v knize nepochopila, nevím. Ovšem jak jsem již napsala, více převažuje ta pozitivní stránka.
   Takže pokud mám dát téhle knize body od 0-10 ( 0 je samozřejmě propadák a 10 úžas), oznámkuji ji číslem 7.



Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Všem moc děkuji za jakýkoliv komentář ;). Díky Vám se můj blog může vyvíjet dál a dál k lepšímu. Moc Vám děkuji :)